Foto ANIMA

Κωστής Παλαμάς

μεγαλοσύνη τν θνν δ μετριέται μ τ στρέμμα. Μ τς καρδις τ πύρωμα μετριέται κα τ αμα. [Κωστς Παλαμς, με το άγγελμα της κήρυξης του πολέμου τού 1940].

Μεγαλύτερες εικόνες

Για να δείτε τις φωτογραφίες σε μεγάλο μέγεθος επιλέξετε την φωτογραφία (με κλικ), και θα παρουσιασθούν εν σειρά όλες οι φωτογραφίες τής κάθε σελίδας. Για να επανέλθετε στην προηγούμενη μορφή τής σελίδας, κλείστε την εικόνα από το [X] πάνω δεξιά.

«Κάποιοι» ζήλεψαν τον τίτλο τού Πατριάρχη Αλεξανδρείας

«Κάποιοι» ζήλεψαν τον τίτλο τού Πατριάρχη Αλεξανδρείας: «Πάπας και Πατριάρχης τής μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας, Λιβύης, Πενταπόλεως, Αιθιοπίας, πάσης γης Αιγύπτου και πάσης Αφρικής, Πατήρ Πατέρων, Ποιμήν Ποιμένων, Αρχιερεύς Αρχιερέων, τρίτος και δέκατος των Αποστόλων και Κριτής τής Οικουμένης», και παρουσιάζονται σαν «Ψυχοθεραπευτές», «Ψυχαναλυτές», «Ψυχοδραματιστές», «Κλινικοί Ψυχολόγοι», «Σχολικοί Ψυχολόγοι», και τα όμοια (κ.τ.ό.).

Σεμινάριο WISC-III ...

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

  • Εκπαιδευτικό σεμινάριο για το τεστ Νοημοσύνης WISC-III

Χρόνος : Εργαστήριο διαρκείας 30 ωρών (κόστος 300 ευρώ)

Εισηγήτρια: Β. Ρότσικα- Φραγκάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας

Παιδιού και Εφήβου, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ.
Στόχος: Εκπαίδευση στην χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία του τεστ νοημοσύνης WISC-III. Θα δοθεί έμφαση στις κλινικές όψεις της χορήγησης και επεξεργασίας του τεστ.
Συμμετέχοντες : Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε Πτυχιούχους Ψυχολογίας, κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Αριθμός συμμετεχόντων: 10 ως 12 άτομα.
Περιεχόμενο
• Εισαγωγή στα ψυχομετρικά εργαλεία και το τεστ νοημοσύνης
• Κλινική συνέντευξη και επικοινωνία με το παιδί, τον έφηβο και τους γονείς του
• Οδηγίες για την χορήγηση- συμπεριφορά του εξεταζόμενου
• Ανάλυση λεπτομερής όλων των items και των πιθανών λαθών
• Παράμετροι της βαθμολόγησης (ψυχολόγου και εξεταζομένου)
• Ερμηνεία των υποκλιμάκων και συσχετισμός τους
• Συγγραφή ψυχολογικής αξιολόγησης
• Ανάλυση πρωτοκόλλων παιδιών με ποικίλες διαταραχές
• Ενημέρωση των γονέων/συναδέλφων/εκπαιδευτικών
Βιογραφικό σημείωμα:
Η κα Β. Ρότσικα –Φραγκάκη σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Σορβόννη στο Πανεπιστήμιο René Descartes με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.
Εκπόνησε το διδακτορικό της στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εργάζεται στην Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πολύχρονη εμπειρία στη χορήγηση και ερμηνεία των ψυχομετρικών εργαλείων . Έχει εκπονήσει έρευνες σχετικά με την επίδοση των Ελλήνων μαθητών στο WISC-III.
Έχει διδάξει το μάθημα «Ψυχολογική αξιολόγηση» στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Κλινικής Ψυχολογίας και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σχολικής Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διηύθυνε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο για το WISC-III στα πλαίσια της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.(για δέκα χρόνια)
Επικοινωνία: krotsika@med.uoa.gr
Διεξαγωγή: 16.00 – 19.00
1) Πέμπτη 9/1/14
2) Παρασκευή 17/1/14
3) Παρασκευή 24/1/14
4) Παρασκευή 31/1/14
5) Πέμπτη 13/2/14
6) Πέμπτη 27/2/14
7) Πέμπτη 13/3/14
8) Πέμπτη 27/3/14
9) Πέμπτη 3/4/14
10) Πέμπτη 10/4/14
Βιβλιογραφία :
1. Cooper , S. (1995) The Clinical Use and interpretation of the Wechsler Intelligence Scale for children-Third Edition. Thomas C.C. USA.
2. Gregoire, J. (2000). L’ évaluation clinique de l’ intelligence de l’ enfant. Mardaga Belgique .
3. Kaufman, AS. (1994). Intelligent testing with the WISC-III. Wiley & sons, USA. 
4. Rotsika, V., Vlassopoulos, M., Legaki, L., Sini, A., Rogakou, E., Sakellariou, K., Pehlivanidou, H., Anagnostopoulos, D.C. (2009). The WISC-III profile in Greek Children with Learning Disabilities : Different Language, Similar Difficulties. International Journal of Testing, Vol. 9. Issue 3 July 2009, 271-282.
5. Ρότσικα, Β., Βλασσοπούλου, Μ., Ρογκάκου, Ε., Σίνη, Α., Λεγάκη, Λ., Πεχλιβανίδου, Ε., Αναγνωστόπουλος, Δ.Κ. (2006) Η επίδοση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στο WISC-III. Ψυχολογία, 13(2), σελ. 56-66.
6. Ρότσικα, Β., Ρογκάκου, Ε., Βλασσοπούλου, Μ. (2007). Η διαφορά μεταξύ Λεκτικής και Πρακτικής Νοημοσύνης στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Τετράδια Ψυχιατρικής, 97, 111-114.
7. Ρότσικα, Β. (2007).Πώς εμφανίζεται η διαταραχή του λόγου στο τεστ Νοημοσύνης WISC-III. Στο Μ. Βλασσοπούλου, Α. Γιαννετοπούλου, Μ. Διαμαντή, Λ. Κιρπότιν, Ε. Λεβαντή, Κ. Λευθέρη, Γ. Σακελλαρίου (επιμ.) Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της σχολικής μάθησης. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη, σελ.202-210.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Γραμματεία Εταιρείας Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών (www.cbt.edu.gr)
(Γλάδστωνος 10, πλατεία Κάνιγγος, 5ος όροφος)
Τηλ. 210 3840803, e-mail: info@cbt.edu.gr,

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Εργαστήριο Διεπαγγελματικής Συμβουλευτικής

Εργαστήριο διαρκείας είκοσι οκτώ (28) ωρών. Θα πραγματοποιηθούν επτά συναντήσεις οι οποίες έχουν βιωματικό χαρακτήρα και διάρκεια τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών η κάθε μία. Κόστος 300 ευρώ

Εισηγήτριες : Θεανώ Καλλινικάκη και Βασιλική Ρότσικα

Στόχος του εργαστηρίου είναι η διευκόλυνση ,βελτίωση και η μεγιστοποίηση της επικοινωνίας και της συνεργασίας επαγγελματιών διαφορετικών ειδικοτήτων που ανήκουν σε μια διεπιστημονική ομάδα η οποία καλείται να παρέχει υπηρεσίες σε άτομα και ομάδες ατόμων.
Το Εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και σε στελέχη υπηρεσιών και προγραμμάτων που λόγω της φύσης της εργασίας τους συνεργάζονται με άλλους επαγγελματίες, στελέχη και υπηρεσίες, ή βρίσκονται σε διαρκή αλληλεπίδραση με άλλους όπως πελάτες, μαθητές, εξυπηρετούμενους. Απευθύνεται σε εργαζόμενους σε φορείς υγείας (γιατρούς, νοσηλευτές, μαίες), ψυχικής υγείας (ψυχίατρους,παιδοψυχίατρους, ψυχολόγους, λογοπεδικούς, εργοθεραπευτές, νοσηλευτές), εκπαίδευσης – ειδικής αγωγής – επαγγελματικής κατάρτισης (εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ειδικούς δασκάλους, παιδαγωγούς ), και σε στελέχη κοινωνικής πρόνοιας και παιδικής προστασίας (κοινωνικούς λειτουργούς, επιμελητές ανηλίκων) κ.α.
Η παρουσία και ενεργός συμμετοχή όλων των μελών είναι απαραίτητη σε όλες τιςσυνεδρίες .
Αριθμός συμμετεχόντων: 12 ως 15 άτομα.
Περιεχόμενο:
  • Εισαγωγή στη Διεπαγγελματική Συμβουλευτική
  • Εμπόδια και δυσκολίες στη διεπιστημονική - διεπαγγελματική συνεργασία
  • Επαγγελματική ταυτότητα – αυτοδιαχείριση επαγγελματικού ρόλου.
  • Μοντέλα Διεπαγγελματικής Συμβουλευτικής
  • Προβολή εκπαιδευτικού VIDEO και σχολιασμός του
  • Βιωματικές ασκήσεις βασισμένες σε σενάρια που προτείνονται από τα μέλη του εργαστηρίου
  • Ομοιότητες και διαφορές της Διεπαγγελματικής Συμβουλευτικής με/ από τις άλλες μορφές συνεργασίας
  • Αξιοποίηση της Διεπαγγελματικής Συμβουλευτικής σε ποικίλα εργασιακά πλαίσια
Διεξαγωγή: ημέρα Πέμπτη, 16.00 - 20.00
16.1.2014
23.1.2014
6. 2. 2014
20.2.2014
6.3.2014
20.3.2014
27.3.2014
Βιβλιογραφία:
Brown, D., Pryzwansky, W. B., Schulte, A. C. (2006). Ψυχολογική διαλεκτική συμβουλευτική. Εισαγωγή στη θεωρία και την πρακτική εφαρμογή. Μτφρ: Α. Λαμπροπούλου. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Caplan G. (1970). The theory and practice of mental health consultation.London: Tavistock.
Steinberg, D. (1989). Interprofessional Consultation, Oxford: Blackwell Scientific Publications.
Ελληνική Εταιρία Ψυχικής Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του Παιδιού (1994): Διεπαγγελματική Συμβουλευτική. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ρότσικα Κ., Καλλινικάκη, Θ. (2000). «Διεπαγγελματική συμβουλευτική: πως και γιατί?», ένα βιντεοσκοπημένο παράδειγμα». Στο Σ. Καλαντζή, Η. Μπεζεβέγκης (επιμ), Θέματα επιμόρφωσης ευαισθητοποίησης στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών εφήβων. Σελ. 387--395. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Φραγκούλη Α., Παπαθεοφίλου Ρ., Καλλινικάκη, Θ. (2000). "Διεπαγγελματική Συμβουλευτική: Η χρησιμότητα της σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα και σε ειδικά σχολεία». Στο Επιμ Σ. Καλαντζή και Η. Μπεζεβέγκης (επιμ), Θέματα επιμόρφωσης ευαισθητοποίησης στελεχών ψυχικής υγείας παιδιών εφήβων. Σελ. 373-385. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Βιογραφικά Σημειώματα
Η Θεανώ Καλλινικάκη είναι Καθηγήτρια Κοινωνικής Εργασίας του Τμήματος Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Έχει ειδίκευση και μακρόχρονη κλινική εμπειρία στους τομείς ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων. Τα ενδιαφέροντα της εστιάζονται στη διδασκαλία και την έρευνα της κλινικής κοινωνικής εργασίας και της εκπαιδευτικής και κοινωνικής ένταξης ομάδων με προέλευση από μειονότητες και στη διεπαγγελματική συμβουλευτική. Eπίσης στην έρευνα μεταπαρακολούθησης ατόμων με διάχυτη διαταραχή στην ανάπτυξη και βίωση ψυχωτικού επεισοδίου στην εφηβεία.
Είναι διευθύντρια του Εργαστηρίου Κοινωνικής Κοινοτικής Εργασίας και Συμβουλευτικής του ΔΠΘ και του ΠΜΣ "Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Εργασία", και μέλος της Ειδικής Διεπιστημονικής Επιτροπής του Διαπανεπιστημιακού-Διατμηματικού ΠΜΣ, ΕΚΠΑ και ΔΠΘ «Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία".
Είναι συγγραφέας και επιμελήτρια έκδοσης βιβλίων Κοινωνικής Εργασίας, ενώ πολλά άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε συλλογικούς τόμους και περιοδικά.
Επικοινωνία: thkallin@socadm.duth.gr, thkallin@gmail.com.
Η κα Β. Ρότσικα – Φραγκάκη σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Σορβόννη στο Πανεπιστήμιο René Descartes με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.
Εκπόνησε το διδακτορικό της στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εργάζεται στην Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πολύχρονη εμπειρία στη χορήγηση και ερμηνεία των ψυχομετρικών εργαλείων .
Έχει εκπαιδευτεί στην Διεπαγγελματική Συμβουλευτική και έχει συνδιευθύνει με τη κα Καλλινικάκη εργαστήρια Διεπαγγελματικής Συμβουλευτική στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Κλινικής Ψυχολογίας, στο ΕΠΙΨΥ και στο ΕΛΕΠΑΠ.
Επικοινωνία: krotsika@med.uoa.gr
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Γραμματεία Εταιρείας Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών
(Γλάδστωνος 10, πλατεία Κάνιγγος, 5ος όροφος)
Τηλ. 210 3840803
E-mail: info@cbt.edu.gr